Zilveren award voor het marinemuseum

Op 16 februari zijn de awards voor het ‘Leukste uitje van Noord-Holland’ uitgereikt. Het Marinemuseum heeft de zilveren award gewonnen.

Verkiezingen

ANWB Eropuit

De zilveren award voor het ‘Leukste uitje van Noord-Holland’ is uitgereikt aan het Marinemuseum. Als team zijn we enorm trots met het behalen van dit resultaat.

Landgoed Hoenderdaell heeft dit jaar wederom goud gewonnen, en de bronzen award ging naar het Juttersmuseum Flora.

Een record aantal van 114.000 stemmen zijn uitgebracht op de genomineerde uitjes, zowel op landelijk niveau als per provincie. Tijdens deze verkiezing hebben ANWB leden en bezoekers van deze uitjes hun voorkeur laten gelden voor het uitje dat hen het meeste aansprak. De uitjes zijn beoordeeld op aanbod, faciliteiten, klantvriendelijkheid, prijs-kwaliteitverhouding en sfeer.

Leuk om te lezen

Een aantal reviews van onze bezoekers

• Aardig en behulpzaam personeel. Informatief, veel te zien en te doen ook voor de kinderen. Ik heb geen verbeter tips, vraag mij af waarom het nog niet bekender is.
  • Erg leuk museum voor jong en oud. Veel te doen en te zien. De vrijwilligers hadden elke keer weer een verrassend verhaal. Erg leuke dag gehad!
  • Fantastische museum. Ontzettend lieve medewerkers, super leuke faciliteiten en het museum is heel erg schoon. Onze ogen uitgekeken. Een dikke 10!
  • Goed evenwicht tussen geschreven informatie en audio. Veel te zien en te doen! Echt een pluspunt: informatie over de onderzeeĆ«r uit eerste hand van voormalig bemanningsleden.
  • Gratis en goede parkeergelegenheid, kundig en vriendelijk personeel. Had niet verwacht dat dit zo ruim opgezet museum zou zijn. Aangenaam verrast!
  • Het is een leuk leerzaam uitje voor het hele gezin.